onsdag 6 augusti 2014

Bittan hemma

De ringde från djursjukhuset vid 10 tiden i morse och berättade att det såg fortfarande bra ut för Bittans öga. Lite förvånande ville de att jag skulle hämta henne.  Igår så skulle hon stanna till fredag, nu skulle jag hämta henne. Allt såg så bra ut så det var ingen ide' att hon var där enligt Emelie.
Vi bestämde att jag skulle komma vid 15:30 tiden.
Droppar hit och dit, tabletter i två varianter, hur fan ska jag hålla reda på det!
Har en liten whiteboard som jag använder på kurser. Bara att göra ett schema på den. Så nu har jag koll.
Bittan är så snäll och sköter sig exemplariskt. Nu vill jag bara att det ska gå några fler dagar så jag känner att det är såpass läkt att det klarar en eventuell stöt utan att hjärtat ska fara pp i halsgropen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar